Moet ik direct betalen voor de opleiding?

Heb je nog meer vragen en wil je een Springest adviseur spreken?
Laat je vraag achter op onze klantenservice pagina en wij zorgen ervoor dat een Springest Adviseur zo snel mogelijk contact met je opneemt!

Nee, je betaalt de opleiding direct aan de opleider en niet aan Springest. Als een opleiding niet doorgaat hoef je uiteraard ook niet te betalen. De opleider zal je hierover informeren en je eventueel een alternatieve datum of opleiding aanbieden. Mocht dit niet gebeuren, neem dan contact op met onze klantenservice. Laat je vraag en contactgegevens achter en we gaan direct voor je aan de slag. 

Ga je een e-learning volgen? Dan kan het zijn dat wij je direct vragen te betalen via iDeal. Dit om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van start kan gaan. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Nog vragen? Stel ze aan de klantenservice (bovenaan de pagina). Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.