Alles over de Springest Niet Goed Geld Terug Garantie

Onze Springest Niet Goed Geld Terug Garantie helpt je met vertrouwen het juiste leerproduct te kiezen. Ben je niet tevreden over je training, opleiding of cursus? Bijvoorbeeld omdat hij toch niet aansluit bij je wensen, of de realiteit minder is dan hoe het werd gepresenteerd vooraf? Dan kun je onder bepaalde voorwaarden je geld van Springest terugkrijgen. Hier lees je hoe dat werkt.
Voor welke leerproducten geldt de Springest Niet Goed Geld Terug Garantie?
  • Je herkent de Garantie aan het blauwe vinkje op de overzichtspagina's en de pagina van het product zelf.
  • Nog niet alle opleiders doen mee met de Garantie, maar er worden er steeds meer aangesloten.
  • De Garantie geldt voor alle leerproducten op Springest met minimaal 3 ervaringen en een gemiddelde score van minimaal een 8,0.
  • De Garantie geldt niet voor e-learning, thuisstudies, boeken, evenementen, coaching en andere producten die in één keer "geconsumeerd" worden of korter duren dan 4 uur.
Aan welke voorwaarden moet je als Deelnemer voldoen?
  • De Deelnemer mag afhankelijk van de totale lesduur van het Product, voor een maximale lesduur hebben deelgenomen:
    • 4 uur tot 2 dagen: maximaal 50% van de lesduur
    • 3 dagen tot 10 dagen: maximaal 50% tot maximaal 2 dagen.
    • 10 dagen of langer: maximaal 50% tot maximaal 4 dagen.
  • Het Product moet volledig betaald zijn voordat de Aanvraag wordt ingediend.
  • De Deelnemer moet bij de Opleider op de locatie (dus de trainer of een andere vertegenwoordiger van de Opleider) aan hebben gegeven niet tevreden te zijn, en via Springest het geld terug te willen gaan vragen.
  • De Deelnemer moet aan de Opleider dezelfde dag via e-mail aangeven niet tevreden te zijn en het product niet verder te willen gebruiken.
Hoe moet je als Deelnemer de aanvraag indienen?
  • Neem via e-mail contact op met info@springest.nl onder vermelding van "Niet Goed Geld Terug".
  • Vermeld om welk product van welke opleider het gaat, en stuur alle communicatie die je met de opleider hebt gehad over je ontevredenheid daarbij mee.
  • Dit moet je uiterlijk 2 werkdagen na het afbreken van je deelname aan het Product doen.
  • Springest neemt dan binnen 5 werkdagen contact met je op om je Aanvraag in behandeling te nemen.
  • Springest zoekt samen met jou naar een alternatief. Als je dat samen hebt gevonden krijg je het verschil terug als het alternatief goedkoper is. Als het alternatief duurder is, moet je dat bijbetalen. Als er geen alternatief gevonden wordt, krijg je het gehele bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op